2009. február 11., szerda

Banditák

Amikor az előző bejegyzésemben azt írtam, hogy a "kölykök a konyhában alszanak", tévedtem. Hatalmasat. Kettő nem aludt. Én marha, nyitva hagytam a konyhaajtót, hogy a folyosóra is ki tudjanak jönni. Viszont bezártam a folyosóról nyiló összes több ajtót, hogy ne tudjanak máshova bemenni. Annak a szobának is becsuktam az ajtaját, ahol most ezt a postot írom. Viszont valahol porszem került a gépezetbe, mert nyilván a nappali ajtaját nem zártam be rendesen. Ez fatális hiba volt. Végzetes. Megyek megkeresem az ostorom...


Csak a pontosság kedvéért a földön az ágytakaró van, egy megrágott szobanövény és a nappaliba betett (hogy ne találják meg) egyszem csizmám. Ja, és két nagyon elégedett, boldog bandita.
Most megyek, romeltakarítok, fertőtlenítek. Éjjel két óra van, fáradt vagyok. Azt hiszem eljött az ideje, hogy meghirdessem:

BEARDED COLLIE JELLEGŰ KISKUTYÁK, OLTVA, FÉREGTELENÍTVE, INGYEN ELVIHETŐK.

Érdeklődni a kommentekbe lehet. Most lesznek a hétvégén 6 hetesek, Valentin napra ideális ajándék bárkinek. Gyermekszerető, vidám, kiegyensúlyozott, élénk és nagyon okos (ha már a nappali ajtót is ki tudja nyitni) kiskutyák. Legközelebb február 20-án kell oltatni őket.

2 megjegyzés:

  1. :) :) :) :) :) :) :) elképzellek tavaszi bevallás idején sötétedés után reflektorfényben kertet gyomlálni, annak végeztével kutyákat etetni, hajnaltájban lakást és romokat eltakarítani, reggelfelé B.nak reggelit csinálni, majd megepődni, hogy két egész perced maradt magadra - mielőtt beülsz az excelleid és számlaheggyel borított íróasztalod mögé. lesz még, hogy visszasírod a pazarul felújított és csak egy macskával gazdagított városi lakásod, és nyugodt, valahai leányéletedet :)

    VálaszTörlés
  2. :-)) Tudom ki vagy, kedves rúzs :-)) Nem kell kiskutya??? Van bőven... "Kis"fiad biztos örülne neki...:-))
    B. sokat segít egyébként, tegnap már haza is jött és ma reggel ő csinálta a reggelit nekem.

    VálaszTörlés