2009. február 11., szerda

Rendszerváltás

Megváltoztattuk a rendszert, Böbe már csak akkor van bent ha szoptat. Ezt azután döntöttük el, amikor valamelyik délután hazaértem és a kölykök a kennelből kiszabadulva az anyjukat inzultálták a bezárt konyhaajtó mögött. Szerencsétlen sehova nem tudott menekülni. Úgy rohant ki a lakásból mikor kinyitottam az ajtót, hogy rám sem nézett. Én ilyen űzött tekintetű kutyát még nem láttam. Meg kellett állapítanunk, hogy 4 és fél hetesen kinőtték a járókát. Sajnos. El kellett távolítani. És itt kezdődött a pokol. Éjszakánként szabadon garázdálkodtak a konyhában. Én azt hittem alszanak. Tévedtem. Ekkor kapták a bandita nevet.
Pedig minden óvintézkedést megtettünk. Felkötöttük a függönyöket, elpakoltunk minden könnyen mozdítható tárgyat. Kivittük a székeket, nehogy megrágják a lábát. Ja, mert már fogaink is vannak. Viszont elkövettem egy nagy hibát. Egy kertből télire betelepített növényt ottfelejtettem a sarokban. Azóta is ostorozom magam. Nem gondoltam, hogy 9 kiskutya egy éjszaka leforgása alatt ezt képes művelni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése