2009. február 11., szerda

Egyedül

B. tegnap elutazott, éjszaka vittem fel ferihegyre, hajnali egykor értem haza. Aludtam 4 órát és megkezdtem a hajnali műszakot egyedül. A kiskutyákat kiengedtem, feltakarítottam, elkészítettem a reggelijüket, kölyökonzervet keverek össze főtt rizzsel, vagy tarhonyával. A tarhonyát imádják. Eztuán még szoktak kapni kis vízzel hígított tejbe áztatva kölyök száraztápot. Azt is imádják. Mindent megesznek. Azt is amit nem kellene. Persze szopnak is még, de Böbe már nem fekszik le nekik, állva szoptat, és egyre kevesebbet. Menetközben a nagyoknak sütöttem pár kiló far-hátat. Ők azt imádják. Megvártam, míg kihül, szétporcióztam és némi - már ismert - logisztikai tudást bevetve, a nagyokat a ház háta mögött etettem, a kicsiket pedig elöl. Így nem tudnak egymás kajájába belemászni. Amíg ettek letusoltam, felöltöztem, a kicsiket beengedtem és elmentem dolgozni. Nap közben anyuék kijöttek, kiengedték a banditákat egy kicsit az udvarra, de mivel hideg volt és fújt a szél, ez nem aratott osztatlan sikert, így gyorsan visszajöttek a konyhába. Hat órakor hazaértem, gyors szoptatás, aztán szoptatós anyuka vacsoráztatása, romeltakarítás, fertőtlenítés. Most pedig leültem megcsinálni ezt a blogot. A kölykök a konyhában alszanak. Fáradt vagyok. És holnap kora délután megyek B-ért a reptérre, mert jön haza. Könyvelőként pedig a körmömre ég minden munka. Nem szeretem a februárt.
A reggeli ellátmány:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése